Nezařazené

Komu darovat reklamní trička s potiskem


Reklamní tričko s potiskem je snad tou nejznámější a nejvyužívanější formou propagace, ať už se zaměřujete na cokoli. Natisknete si na tričko například informaci, že otevíráte nový minipivovar, a že v sortimentu budou i velmi oblíbené pivovarské kvasnice, jako zdroj B-komplexu (vitamínů skupiny B), a až se budete v tričku procházet mezi lidmi, určitě si vašeho nápadu někdo povšimne.

kluci v tričkách

Reklamní potisk na tričkách je optimální, protože je to velká reklamní plocha, kterou zpravidla nikdo nepřehlédne, a chcete-li vnést do svého nápadu špetku erotiky, natisknete poutavý nápis na dámské tričko v oblasti hrudníku – nemusí jít vysloveně o erotický stimul, ono postačí, pokud bude nápis právě tam, kam většina mužů namíří své pohledy poté, co se jim zalíbí pohledný ženský obličej.

červené tričko

Nápisy na tričkách však mohou být i na zadní straně, například pokud máte stavební firmu, která provádí rekonstrukce bytových jader, zaměstnává instalatéry, elektrikáře, zedníky, obkladače, zámečníky a další profese, a každý zaměstnanec bude mít v pracovním procesu na sobě tričko s logem firmy a se svým jménem nebo přezdívkou na zádech, bude to více osobní a můžete také každého z nich oslovovat jménem, což přispěje k lepším mezilidským vztahům a k pohodě, která zavládne na každém pracovišti.

Jména vytištěná na zádech dělají divy, je to přínosné nejen u zaměstnanců, ale i v partě lidí, která organizuje sportovní akce, dovolenkové pobyty a oslavy, například pokud máte jména na tričkách při horské turistice, na cyklostezkách při jízdě na kole nebo na vodáckých akcích, vytvoříte tím přátelštější atmosféru i mezi lidmi, kteří vás osobně neznají, ale už ví, jak vás oslovit. Je velký rozdíl oslovit někoho „pane nebo paní“ anebo oslovení koncipovat jako „pane Michale nebo paní Lenko“. Vnímáte ten zásadní psychický moment sblížení neznámých lidí?

Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Komu darovat reklamní trička s potiskem